14 Kasım 2012 Çarşamba

PATLICAN BEĞENDİLİ DANA STRAGANOF

 
      Bu yemeğim çok aceleye geldi ama inanılmaz lezzetli oldu.

    Cumartesi , Pazar günleri kanal d de yayınlanan ben bilmem eşim bilir yarışmasını izlemeyi çok seviyoruz. Geçenlerde bir pazar akşamı eve gediğimizde saat 7 gibiydi, karnımız da açtı ne yapsak ne yesek falan düşünürken ben patlıcan beğendi ve dana straganof yapıyım dedim.Mutfağa girdim saat 8 de yarışma başlayınca işimi bitirdim. Yarışmamızı izlerken afiyetle yedik. Ama sorun şu ki beğendimin fotoğrafını çekemedim :(( Yemek hazırlanınca açlıktan hemen tabaklara saldırınca fotoğraf olmuyor tabi insanın elinde. Sadece dana straganofumun resmini çektim onu paylaşıcam sizinle. İnşallah başka sefere güzel bir sunumla paylaşırım yemeğin tamamını sizlerle.

MALZEMELER:
  • 300 gr NAMET dana straganof
  • 2 adet kırmızı biber
  • 4-5 adet çarliston biber
  • 1 tatlı kaşığı sıvıyağ
  • 1 adet domates
YAPILIŞI:
  •  Tavada yağımızı kızdırıp , etlerimizi üzerine atarak pişiriyoruz. (kendi suyunu çekene kadar)
  • Jülyen doğradığımız biberlerimizi etlerin üzerine ekleyerek yumuşayana kadar pişiriyoruz.
  • Üzerine domates , tuz ve eklemek isterseniz başka baharatları ekleyip 1-2 dakika da domatesle pişirdikten sonra altını kapatıyoruz.
  • Beğendinizi hazırladıktan sonra , tabağa beğendi üzerine de etinizi koyarak servis yapabilirsiniz.

AFİYET OLSUN :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder