9 Mayıs 2012 Çarşamba

KABAKLI - HAVUÇLU - PATATESLİ MÜCVER


    Tavuklu kabak sandal tarifini verirken kabakları oyunca içinden çıkardığım parçaları mücver olarak değerlendirdim demişti. İşte bu tarif o mücvere ait. İsmi biraz uzun oldu ama ne yazsam bilemedim. İçindeki ana malzemelerden bir isim uydurdum.

MALZEMELER:
  • 1 Kabak (ben yemekten artanları kullandım )
  • 1 Havuç
  • 1 patates
  • 3-4 adet taze soğan
  • 1/2 demet maydanoz
  • 1 yumurta
  • 1 yemek kaşığı un
  • 1 yemek kaşığı galeta unu
  • tuz
  • Kızartmak için sıvıyağ
 YAPILIŞI:
  • Kabak , havuç ve patatesi bir karıştırma kabına rendeliyoruz.
  • Üzerine ince kıyılmış maydanoz ve taze soğanları ekliyoruz.
  • Un , galeta unu , yumurta ve tuzu ekleyip karıştırarak harcımızı hazırlıyoruz.
  •  Karışımdan 1 yemek kaşığı parçalar alarak kızgın yağda kızartıyoruz.
  • Yanında yoğurt ile yemenizi tavsiye ederim.

AFİYET OLSUN :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder