15 Nisan 2012 Pazar

PATATESLİ SOSİSLİ MUFFİN


Bu aralar muffin kalıplarında birşeyler yapmaya bayılıyorum. Ama her zaman tatlı olmuyor tabi bende bu sefer tuzlu birşeyler denedim. İlk defa tuzlu muffin yaptım , ertesi gün iş yerinde kahvaltı içinde değişik bir seçenek oldu. Bence güzel oldu :)


MALZEMELER:
  • 3 adet yumurta
  • 1/2 su bardağı sıvı yağ
  • 1/2 su bardağı yoğurt
  • 5 -6 adet küçük sosis
  • 1 su bardağı beyaz peynir
  • 1 adet patates
  • Aldığı kadar un
  • 1 paket kabartma tozu
  • tuz

YAPILIŞI:
  •  Yumurtaları sıvıyağ ve yoğurt ile birlikte derin bir kasede çırpıyoruz.
  • Sosisleri ve patatesi küçük küçük doğrayıp , peyniride ufalayıp içine ekliyoruz.
  • En son un , kabartma tozu ve tuzuda ekleyip karıltırıyoruz. Kek kıvamından koyu kurabiye kıvamından sıvı bir hamur oluyor.
  • Muffin kalıplarımıza paylaştırıyoruz. ( ben her kalıba 2 çorba kaşığı kadar koydum tam 14 tane çıktı )
  • 160 derece önceden ısıtılmış fırında 20 - 25 dakika pişiriyoruz.

AFİYET OLSUN :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder