22 Mart 2012 Perşembe

ACTİFRY İLE PATATES VE HAVUÇ KIZARTMASI

Geçen akşam işten gelince evde tarhana çorbası haricinde yemeğim olmadığını farkettim, Ben, çok uğraştırmayacak pratik bişeyler düşünüp buzdolabını karıştırırken havuçlarımı buldum ve hemen actifry devreye soktum.

Havuçlarımı soyup doğradım ve actfry da 20 dk. pişirdim, onlar kendi halinde ve çok sağlıklı bir şekilde kızarırken bende soframı ve kırmızı lahanalı kıvırcık salatamı hazırladım.


 20 dk sonra havuçları servis tabağına aldım ve actifrya bu sefer Superfresh elma dilim patetesleri koydum. Patateslerimde 20 dk da hazır oldu. Hem pratik bir akşam yemeği oldu , hemde actifry sayesinde kendimizi suçlu hissetmeden doya doya kızartma yedik eşimle.


Havuçların yoğurtla buluştuğu an...


 Patateslerim kızarırıken... :))












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder